ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΟΥΝΤΙ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Η αρχή του μαθήματος του είναι “ακούω για να απαντήσω”… Πρώτη σκέψη, δεύτερη σκέψη, τρίτη σκέψη… Κίνητρο, στόχος, απώτερος στόχος… Πως συμβαδίζει η ψυχή, ο λόγος και η σωματοποίηση της κίνησης ανάλογα με τα κίνητρα που έχουμε…

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Από το 1978 έως το 1994  σπούδασε χορό (κλασικό, μοντέρνο, jazz, afro jazz, butoh). Σπούδασε στο American College of Boston University of Southeastern Europe (Double major Human Resources Management – Musical Theater), στο Act/Studio (Seminars Vocal coaching & Movement Performance), στο N.Y. School of arts – Dr.Alban, στο American Academy of Drama (Method based on Theater & Dance Movement Major in Physical Theater and Drama Coaching). Στην Aνωτέρα Δραματική Σχολή Θεατρικά Δρώμενα Ίασμος μαθήτευσε με δασκάλους τους Βασίλη Διαμαντόπουλο, Μαρίνα Γεωργίου, Αλέκο Αλεξανδράκη, Δέσποινα Μπεμπεδέλη, Δάνη Κατρανίδη, Ρουμπίνη Βασιλακοπούλου. Επιπλέον σπουδές φωνητικής με τους Σπύρο Σακκά και Νίκο Παναγιωτόπουλο.
Συμμετείχε στη Χορευτική Ομάδα Λ. Βελισσαρίου στο Θέατρο Κνώσος (Καλλιτεχνικά Δρώμενα Αθηνών), εργάστηκε ως βοηθός σκηνοθέτη της Kay Walters στα μιούζικαλ: «West Side Story», «Three Penny Opera» και «Broadway Theater», συμμετείχε στις παραστάσεις: «Η όπερα της πεντάρας», «Carnival», «Clever Mistress», «Simple Simon» «Little Red Riding Hood», «Conroy’s Other selves» και «Εύθυμη χήρα» με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Έπαιξε στον «Γυάλινο κόσμο» του Τεννεσσή Γουίλλιαμς, στη «Μικρή μας πόλη» του Θόρντον Γουάιλντερ και στη «Δωδέκατη νύχτα» του Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Σταμάτη Χονδρογιάννη. Ακολούθησαν: «Η φαλακρή τραγουδίστρια» του Ιονέσκο (Metropolitan Center, Ανδρέας Μανωλικάκης, Actor’s Studio), «Μονόπρακτα» (Παραγωγές Αμερικανικού Κολεγίου), «Cats» του A. L. Webber, «Τα ηλιοτρόπια» των Γ. Πρωτόπαππας και Α. Καλκάνη, «Ο βασιλιάς και εγώ» (Θέατρο Ιλίσια-Ντενίση με τους Μιμή Ντενίση και Δάνη Κατρανίδη).
Εργάστηκε ως βοηθός του Βασίλη Διαμαντόπουλου στο Θεατρικό Εργαστήρι Σύγχρονο Θέατρο. Δίδαξε το μάθημα του αυτοσχεδιασμού (Θέατρο Αλλαγών), κίνηση και χορό. Από το έως σήμερα εργάζεται  ως καθηγητής Υποκριτικής-Αυτοσχεδιασμού και Μουσικο΄ύ Θεάτρου (Musical Theater) στη Δραματική Σχολή Ίασμος, όπου την περίοδο 2013-2014 είχε την καλλιτεχνική διεύθυνση. 

Από το 2018 έως και σήμερα εργάζεται ως Διευθυντής του Θερινού Θεάτρο Λαμπέτη.

Αγαπημένοι μας σπουδαστές,

Άλλη μια χρονιά έφτασε στο τέλος της∙ μια χρονιά που στιγματίστηκε από την απειλή της πανδημίας, αλλά και από το δημιουργικό πυρετό της κατάρτισης που εξασφαλίζει ο Φορέας μας, και η οποία αναπτύσσεται σε επτά επιμέρους πυλώνες:

  • την Ανωτέρα Δραματική Σχολή Ίασμος της Αθήνας
  • την Ανωτέρα Δραματική Σχολή Σύγχρονο Θέατρο της Θεσσαλονίκης
  • το Θεατρικό Εργαστήρι Βασίλης Διαμαντόπουλος
  • τη Σχολή Υποκριτικής στην Κάμερα του Μανούσου Μανουσάκη
  • τη Μουσικοθεατρική Σκηνή για παιδιά και εφήβους
  • τα επιμορφωτικά σεμινάρια
  • το Θερινό Θέατρο Λαμπέτη.

 

Εντούτοις παρά τις αντιξοότητες καταφέραμε να φέρουμε σε πέρας με τον καλύτερο τρόπο τόσο το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα (με το κορυφαίο καθηγητικό δυναμικό της χώρας) όσο και τα προγράμματα επαγγελματικής αποκατάστασης των αποφοίτων μας στο χώρο του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης (πολυάριθμες παραγωγές όπου πρωταγωνιστούν αποκλειστικά οι απόφοιτοί μας).

Τα 38 χρόνια εμπειρίας στο χώρο της θεατρικής εκπαίδευσης μάς επιβεβαίωσαν αυτό που με φανατισμό υποστήριζε ο συνιδρυτής μου, Βασίλης Διαμαντόπουλος: πως, αν κάτι μας δίνει κουράγιο κι ελπίδα να εξακολουθήσουμε, είναι το βλέμμα των νέων ανθρώπων που το μάτι τους δεν έχει ακόμη παγώσει.

Με το βλέμμα και την έγνοια, λοιπόν, στους νέους καλλιτέχνες σάς περιμένουμε το Σεπτέμβριο για να στήσουμε μια νέα χρονιά γεμάτη σχέδια που θα ευνοήσουν ποικιλοτρόπως τους σπουδαστές μας.

Καλή αντάμωση,
Σταύρος Δελλής