Βασίλης Διαμαντόπουλος Σεμινάρια
IASMOS SOCIAL

IASMOS ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

theatromania

ΝΑΤΑΛΙΑ ΔΡΑΓΟΥΜΗ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Σκοπός του μαθήματος μου είναι η ανάκληση του συναισθήματος με τη χρήση, μεταξύ άλλων, της μνήμης των αισθήσεων. Το παρελθόν του ατόμου, οι σκέψεις του, ο ψυχισμός του, οι εμπειρίες του... όλα αυτά είναι χρήσιμα υλικά για να πλάσουμε τον ήρωα που υποδυόμαστε. Ο εσωτερικός μας κόσμος θα μπορούσε να είναι ο εσωτερικός κόσμος του ήρωα που θέλουμε να υποδυθούμε, εκφρασμένος κάθε φορά, με διαφορετικό τρόπο σύμφωνα με τις ανάγκες τιυ ρόλου. Το Θέατρο είναι το πιο αληθινό ψέμα...

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και συνέχισε τις σπουδές της στο Θεατρικό Ατελιέ του Ανδρέα Βουτσινά στο Παρίσι.
Συμμετείχε στις παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου: «Θεσμοφοριάζουσες» του Αριστοφάνη και «Πέρσες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Κ. Μπάκα (Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου).
Συνεργάστηκε με το Θέατρο του Νότου πρωταγωνιστώντας στις παραστάσεις: «Δωδέκατη Νύχτα» του Σαίξπηρ (σκην. Γ. Χουβαρδάς), «Μαρκήσιος ντε Σαντ και Ιουλιέτα» του Γκιγιερί (σκην. Ν. Κοντούρη), «Tρεις Αδελφές» του Τσέχωφ (σκην. Γ. Χουβαρδάς), «Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μία ώρα» των Τζες Μπόργκεσον, Άνταμ Λονγκ & Ντάνιελ Σίνγκερ (σκην. Κ. Αρβανιτάκης), «Δύο αινίγματα» του Πιραντέλλο (σκην. Μ. Λυμπεροπούλου), «Λευκές Νύχτες» του Ντοστογιέφσκι (σκην. Β. Μαυρομάτη), «Μικρές Τραγωδίες» του Πούσκιν (σκην. Σ. Λιβαθινός), «Ελένη» του Ευριπίδη (σκην. Γ. Χουβαρδάς), «Τερέζ Ρακέν» του Ζολά (σκην. Γ. Χουβαρδάς), «Φάουστ» του Γκαίτε (σκην. Β. Μαυρομάτη), «Ιβάνωφ» του Τσέχοφ (σκην. Ν. Μιλιβόγιεβιτς), «Το βρακί» του Στέρνχαϊμ (σκην. Γ. Χουβαρδάς), «Shopping and Fucking» του Μάρκ Ρέιβενχιλ (σκην. Θ. Μοσχόπουλος), «Τόσο κοντά» του Πάτρικ Μάρμπερ (σκην. Θ. Μοσχόπουλος), «Bad Actors» (σκην. Α. Χίρχε), «Μια μέρα τον Οκτώβρη» (σκην. Ν. Μαστοράκης), «Ο Θεός είναι DJ» (σκην. Ελευθ. Σαπουντζή), «Πολύ κακό για το τίποτα» του Σαίξπηρ (σκην. Θ. Μοσχόπουλος), «Κυανοπόγωνας» (σκην. Mark Von Henning).
‘Aλλες θεατρικές συνεργασίες: «Το μπλε δωμάτιο» του Ντέηβιντ Χέαρ (σκην. Β. Μαυρομάτη), «Τα ρούχα του αυτοκράτορα» (σκην. Κ. Ρήγος, Ελ. Πέγκα, Μ. Σαντοριναίος), «Όταν χορεύουν οι go-go Dancers» (σκην. Ελ. Πέγκα ), «Hitchcock blonde» (σκην. Α. Καλογρίδης), «Faith» (σκην. Ε. Παπακωνταντίνου), «Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μια ώρα» (σκην. Κ. Αρβανιτάκης), «Tρεις αδελφές» του Τσέχωφ (σκην. Μ. Κάλμπαρη), «Ορέστης» του Ευριπίδη (σκην. S. Unkovski), «Στην εξοχή» (σκην. Έ. Παπακωνσταντίνου), «Το μήλο» (σκην. Γιώργος Βάλαρης).
‘Εχει πρωταγωνιστήσει στις τηλεοπτικές σειρές: «Μάνα είναι μόνο μία», «Πειρασμός», «Χρηματιστές», «Ουδέν πρόβλημα», «Όσο υπάρχει αγάπη», «Πεθαίνω για σένα», «Σαν γλυκό του κουταλιού», «Απαγορευμένη αγάπη», «Για την καρδιά ενός αγγέλου», «Εξαφάνιση», «Dr Ρούλης», καθώς και στις αυτοτελείς σειρές: «Safe sex», «Κόκκινος κύκλος», «Δέκατη εντολή», «Εσύ αποφασίζεις», «Έρωτας και πάθος». Τηλεταινίες: «Το χάρτινο καράβι» και «Νύχτα στα μάτια της». Επίσης έχει πάρει μέρος στη γαλλική σειρά «Όλες οι γυναίκες είναι θεές» που προβλήθηκε στο κανάλι ΤF1. Πρωταγωνίστησε στο ντοκιμαντέρ για τη ζωή του Παύλου Μελά στην εκπαιδευτική κρατική τηλεόραση υποδυόμενη τη σύζυγό του Ναταλία Δραγούμη.
‘Εχει πρωταγωνιστήσει στις ταινίες: «Μπίζνες στα Βαλκάνια», «Ο εργένης», «Η διακριτική γοητεία των αρσενικών», «Ροζ ολοταχώς», «Τεστοστερόνη», «Idegolo», «Ματζουράνα» και «Πανδημία».

Στοιχεια
Μόνιμος σύνδεσμος άρθρου